Персональний маркетинг для росту B2B продажів

18.02.2021, 19:39

Компанії потрібні нові B2B клієнти? Або Ви хочете утримати наявних клієнтів? А можливо плануєте масштабувати продажу? Мрієте вийти на нові ринки та експортувати? Необхідно посилити ефект від маркетингових активностей? Всі ці завдання можна вирішити за допомогою технології Person-Based Marketing.

#B2B_продажи

#B2B_продвижение

#person_based_marketing

Старі стратегії залучення клієнтів стають все менш ефективними. Сьогодні все більше компаній впроваджують інноваційний Person Based Marketing для масштабування свого B2B бізнесу, збільшення гарячих лідів і нових клієнтів.


Що таке Person-Based Marketing (PBM)?

Персональний маркетинг це рекламна кампанія в інтернет, спрямована на конкретну людину, яка приймає рішення про співпрацю з вашою компанією (ЛПР).

Це найточніший таргетинг у світі.

Маркетологи в сегменті B2B, як правило, використовують стандартні канали пошуку клієнтів виставки, конференції, pr-публікації, особисті контакти. Але як забезпечити постійний потік якісних лідів до відділу продажів, якщо все офлайн івенти зараз неможливі?

Ще одна часта проблема продавцям доводиться самим шукати в google контакти потенційного клієнта і дзвонити в холодну. При цьому замість переговорів і укладення угод, продавець витрачає час і енергію на ресьорч / непотрібні дії.

А уявіть ситуацію, коли щоранку менеджер з продажу заходить в CRM і бачить свіжий список гарячих лидів і їх контакти, з якими сьогодні потрібно зв’язатися. Так працюють більшість B2B компаній в США. В Україні це можна втілити за допомогою персональної реклами.

Person-Based Marketing допоможе

  • кожен день генерувати ліди, не чекаючи заходів / виставок
  • налагодити взаємодію між Маркетингом і Продажем
  • говорити не в загальному з ЦА, а з конкретною особистістю
  • автоматизувати маркетинг

Як застосовувати РВМ в українських компаніях?

Персональний маркетинг як інструмент може посилити поточну стратегію розвитку компанії або стати фундаментом для нової стратегії.

 

РВМ можна використовувати для різних цілей і завдань:

  • для пошуку нових клієнтів, в т.ч. за кордоном
  • для підтримки відносин і лояльності з поточними клієнтами,
  • для повернення минулих / відмовили клієнтів,
  • для розвитку бренду і піару,
  • для тестування попиту на нові продукти,
  • для підвищення конверсії холодних дзвінків


На практиці персональна рекламна кампанія проходить так: ви складаєте список осіб, котрі приймають рішення про укладення угоди з вашою компанією (посади, сфера бізнесу, імена людей і т.п). Запускаєте рекламне оголошення в Інтернеті на цих людей і в особистому кабінеті відстежуєте, хто і коли кликав на вашу рекламу, скільки часу провів, читаючи pr-матеріал або переглядаючи відео.

Скріншот дешборду із кампанії

приклад персонального звіту

Завдяки цим даним ви отримаєте список дійсно зацікавлених осіб (hot leads) і передаєте їх до відділу продажів. Так ви можете бути впевнені, що дзвінки цим людям не будуть холодними продавці будуть зв’язуватися саме з тими, кому зараз цікава ваша пропозиція. З досвіду, конверсії дзвінків виростуть в 3 рази.

 

Для кого підійде технологія Person Based Marketing?

Для B2B компаній з активними продажами, які продають продукти з високим середнім чеком.

Технологія для вас, якщо стоїть завдання знайти нових клієнтів, вивести новий продукт на ринок, вийти на нові експортні ринки, масштабувати продажу без наймання нових людей, скоротити цикл угоди.

 

Щоб почати цей процес, необхідно всього три речі:

  1. база потенційних клієнтів (якщо її немає, ми допоможемо створити)
  2. контент про продукт / компанію банери / статті / відео / пости
  3. сайт або посадкова сторінка, куди читач буде переходити

Важливо розуміти, що персональний маркетинг це не разова рекламна акція, а безперервний процес генерації нових клієнтів компанії.


Відчуйте результат від персонального маркетингу раніше, ніж ваші конкуренти.

Забронюйте демонстрацію технології на зручний час


#B2B_продажи

#B2B_продвижение

#person_based_marketing