Персональний маркетинг для експортерів

28.04.2021, 16:44

Вихід на експорт — це, з одного боку, величезні можливості, а з іншого - серйозний підхід і опрацювання величезної кількості питань, які неминуче будуть з'являтися в ході планування і розвитку експортної діяльності.

#B2B_продажи

#B2B_продвижение

#person_based_marketing

Одне з основних завдань — впровадження маркетингової стратегії виходу на зовнішні ринки. Просування продукту, реклама бренду, впізнаваність, формування бази контактів, генерація лідів і побудова відносин з майбутніми клієнтами - все це допоможе зробити Person-based marketing.


01

  • Яку країну вибрати, де більший попит?
  • Як знайти там партнерів і клієнтів?
  • Де взяти базу контактів?
  • Яким чином віддалено побудувати відносини з потрібними людьми?
  • Як підвищити впізнаваність і розігріти інтерес до продукту?
  • Як генерувати ліди для відділу експортних продажів?


02

Персональний маркетинг — що це?

Персональний маркетинг (англ. Person Based Marketing) — це стратегія, орієнтована на індивідуальну роботу з людиною, яка приймає рішення про співпрацю з вашою компанією.

При такому підході ви фокусуєтеся не на аудиторію, сегмент або ринок, а на потрібних людей і побудові з ними відносин. Адже в В2В продають саме відносини.

Важливо розуміти, що персональний маркетинг це не разова рекламна акція, а безперервний процес генерації нових клієнтів на експорт.

У 2017 році наша команда розробила онлайн платформу для Person-Based Marketing і аналогів в світі не існує на сьогодні.


03

Для яких компаній потрібен персональний маркетинг?

Для компаній з активними В2В продажами із середнім чеком угоди від $ 10 000, яким потрібні нові клієнти та партнери на зовнішніх ринках.

Для компаній-учасників міжнародних виставок, коли вони відновляться. За допомогою нашої технології можна ще до початку заходу ознайомити відвідувачів, ваших потенційних клієнтів, з вашою компанією. Розігріти інтерес до продукту, запросити потрібних людей на свій стенд і виявити найбільш зацікавлених.


04

Для компаній-експортерів ми можемо запропонувати:

  1. Зібрати базу осіб, які приймають рішення, в потрібній країні та їх контакти
  2. Сформувати у них впізнаваність вашого бренду і продукту
  3. Виявити зацікавлених ЛПРів
  4. Допомогти побудувати з ними відносини віддалено
  5. Показати, як можна масштабувати продажі без найму додаткових продавців
  6. Проведемо швидке маркетингове дослідження, в якій країні більший інтерес до вашої пропозиції і куди варто рухатися
  7. Зробити тестування ключових повідомлень, болів для формування завдань і контент стратегії присутності

 

 


Дізнайтеся більше про нову технологію та реальні кейси,
забронюйте зручний час для онлайн-дзвінка!


05


#B2B_продажи

#B2B_продвижение

#person_based_marketing