Персональний маркетинг для росту продажів в агрокомпанії

26.07.2019, 14:48

Обійди конкурентів та знайди нових замовників на сезон. Залишайся на зв`язку з фермерами, коли йдуть жнива. Ефективно керуй маркетинговим бюджетом та отримуй прозорий звіт по активності кожного фермера.

#B2B_продажи

#B2B-PR

#person_based_marketing

Ефективність відділу маркетингу визначається кількістю якісних лідів, який він передає у відділ продажу. Якщо в компанії продавці самі шукають контакти, кому дзвонити, то це призводить до втрати грошей та гальмує ріст продажів. За таких умов склдно масштабувати продажі та конкурувати на ринку, а правильний маркетинг агрокомпанії спрощує вихід на нові ринки.


Згідно дослідженням від Publicity Creating виробники товарів і послуг для аграріїв активно використовують PR-інструменти для просування власних брендів та вкладають в це великі бюджети. Але відмічають, що не отримують суттєвих результатів, які можна виміряти та відслідкувати їх вплив на продажі.

Оскільки старі способи просування стають менш ефективними, важливо впроваджувати інновації в маркетингу і PR, щоб розвиватись та скласти гідну конкуренцію на ринку.

Для цього 2 роки тому українські програмісти розробили унікальну технологію персоналізованого маркетингу, яка дозволяє не витрачати бюджет на масову рекламу, а сфокусуватись на конкретних людях/фермерах/аграріях . 

Персональний маркетинг (Person Based Marketing) — це точна доставка повідомлення потрібній людині та звіт про її реакцію на це повідомлення.

Тобто комунікація будується не з аудиторією, не з компаніями, а з конкретними людьми.

Наприклад, ви експортуєте культури і вам потрібні закупщики в іноземних харчових компаніях.
Або ваш цільовий клієнт — аграрії із земельним наділом від 8 до 10 тис Га, яким хочете продати насіння на озимий засів.
Щоб показати їм рекламу вашої продукції, доводиться охоплювати велику аудиторію, публікувати статті та закупити рекламу на багатьох ресурсах.
А як відслідкувати, чи побачили оголошення саме потрібні фермери?
В цьому якраз допоможе технологія персональної реклами. 

Якщо ви йдете шляхом холодних продажів, то тут також є складнощі. Крім великих затрат часу на дзвінки, відділ продажів має обмежений людський ресурс і часто просто не встигає обдзвонити базу контактів з пропозицією демо чи нового продукту.

Персональний Маркетинг дає Агрокомпаніям такі можливості:

В продажах 

  • знайти та “розігріти” нових клієнтів до покупки
  • підвищити в 3 рази конверсії холодних дзвінків
  • швидше продати залишки на складі
  • провести upsale (повторні продажі) 
  • донести інформацію про акції та розіграші 
  • вийти на нові ринки, в т.ч на експорт
  • масштабувати продажі без додаткових витрат

В маркетингу

  • передавати продавцям зацікавлених у співпраці лідів
  • вивести новий продукт на ринок 
  • сегментувати аграріїв по культурам, розміру наділів 
  • швидко і бюджетно провести маркетингове дослідження, які добрива, захист рослин потрібні тим чи іншим господарствам 
  • донести до фермерів інфо про нові пропозиції в каталозі та виявити, кому це цікаво саме зараз
  • запросити на Дні поля ті господарства, з якими ви зацікавлені співпрацювати

В PR

  • створити інтерес до бренду та підвищити впізнаваність, 
  • бачити, хто саме прочитав вашу PR-публікацію
  • креативно запрошувати на ваш стенд на виставці
  • створювати потрібний імідж компанії 

Використовуючи персональний маркетинг, ви зможете точно і легко порахувати, скільки доходу принесла кожна вкладена гривня у рекламну кампанію.  Подивитись кейси, як це працює, можна тут.

В умовах високої конкуренції перемагає той бізнес, який першим впроваджує технологічні рішення, інновації в маркетингу, нові методики продажів та відкритий до нового!

Впроваджуйте у своїй компанії персональний маркетинг, поки цього не зробили ваші конкуренти.
Не втрачайте часу, забронюйте час презентації вже сьогодні
.



#B2B_продажи

#B2B-PR

#person_based_marketing