Згідно дослідженням від Publicity Creating виробники товарів і послуг для аграріїв активно використовують PR-інструменти для просування власних брендів та вкладають в це великі бюджети. Але відмічають, що не отримують суттєвих результатів, які можна виміряти та відслідкувати їх вплив на продажі.
Оскільки старі способи просування стають менш ефективними, важливо впроваджувати інновації в маркетингу і PR, щоб розвиватись та скласти гідну конкуренцію на ринку.
Для цього 2 роки тому українські програмісти розробили унікальну технологію персоналізованого маркетингу, яка дозволяє не витрачати бюджет на масову рекламу, а сфокусуватись на конкретних людях/фермерах/аграріях .
Персональний маркетинг (Person Based Marketing) — це точна доставка повідомлення потрібній людині та звіт про її реакцію на це повідомлення.
Тобто комунікація будується не з аудиторією, не з компаніями, а з конкретними людьми.
Наприклад, ви експортуєте культури і вам потрібні закупщики в іноземних харчових компаніях.
Або ваш цільовий клієнт — аграрії із земельним наділом від 8 до 10 тис Га, яким хочете продати насіння на озимий засів.
Щоб показати їм рекламу вашої продукції, доводиться охоплювати велику аудиторію, публікувати статті та закупити рекламу на багатьох ресурсах.
А як відслідкувати, чи побачили оголошення саме потрібні фермери?
В цьому якраз допоможе технологія персональної реклами.
Якщо ви йдете шляхом холодних продажів, то тут також є складнощі. Крім великих затрат часу на дзвінки, відділ продажів має обмежений людський ресурс і часто просто не встигає обдзвонити базу контактів з пропозицією демо чи нового продукту.
Персональний Маркетинг дає Агрокомпаніям такі можливості:
В продажах
- знайти та “розігріти” нових клієнтів до покупки
- підвищити в 3 рази конверсії холодних дзвінків
- швидше продати залишки на складі
- провести upsale (повторні продажі)
- донести інформацію про акції та розіграші
- вийти на нові ринки, в т.ч на експорт
- масштабувати продажі без додаткових витрат
В маркетингу
- передавати продавцям зацікавлених у співпраці лідів
- вивести новий продукт на ринок
- сегментувати аграріїв по культурам, розміру наділів
- швидко і бюджетно провести маркетингове дослідження, які добрива, захист рослин потрібні тим чи іншим господарствам
- донести до фермерів інфо про нові пропозиції в каталозі та виявити, кому це цікаво саме зараз
- запросити на Дні поля ті господарства, з якими ви зацікавлені співпрацювати
В PR
- створити інтерес до бренду та підвищити впізнаваність,
- бачити, хто саме прочитав вашу PR-публікацію
- креативно запрошувати на ваш стенд на виставці
- створювати потрібний імідж компанії
Використовуючи персональний маркетинг, ви зможете точно і легко порахувати, скільки доходу принесла кожна вкладена гривня у рекламну кампанію. Подивитись кейси, як це працює, можна тут.
В умовах високої конкуренції перемагає той бізнес, який першим впроваджує технологічні рішення, інновації в маркетингу, нові методики продажів та відкритий до нового!
Впроваджуйте у своїй компанії персональний маркетинг, поки цього не зробили ваші конкуренти.
Не втрачайте часу, забронюйте час презентації вже сьогодні.