Space.ua представить технологію Person-Based Marketing на виставці AgroComplex

16.10.2019, 12:24

29-31 жовтня у Києві в МВЦ Лівобережний зустрінуться ключові гравці агроринку України та представники агрокомпаній ще з 14 країн на виставці «AgroComplex 2019». В рамках виставки діятиме спеціалізований майданчик цифрових та smart-рішень в агробізнесі IT-Corner.

#person based marketing

IT-Corner — це експозиція в форматі open-space, яка об’єднує розробників смарт-рішень, цифрових технологій та програмного забезпечення для прийняття оптимальних управлінських рішень.


01

Команда Space.ua візьме участь в IT-Corner та презентує свій інноваційний продукт – Person-based marketing.

Person-Based Marketing – це маркетинг-стратегія, орієнтована на індивідуальну роботу з людьми, які приймають рішення про співпрацю з вашою компанією, заснована на зборі даних їх поведінки в реальному часі. При такому підході ви фокусуєтеся не на широку цільову аудиторію, сегмент або ринок, а на побудові стосунків з потрібними вам людьми.

Персональний маркетинг став можливий завдяки нашій розробці – найточнішому таргетингу в світі. 

У 2017 році ми винайшли спосіб показувати рекламу в Інтернет завчасно обраному списку людей. Відтепер маркетологи В2В компаній можуть налаштувати показ рекламних повідомлень так, щоб їх побачили конкретні люди і бачити результати рекламної кампанії онлайн по кожній людині. 

Якщо коротко, це працює так:

  1. в систему завантажується поіменний список людей, що приймають рішення про співпрацю з вашою компанією,
  2. вони переглядають ваші рекламні повідомлення в Інтернет,
  3. в реальному часі ви бачите, хто саме і скільки разів побачив ваше повідомлення, на який банер клікнув, скільки часу перебував на вашій сторінці чи дивився відеоролик,
  4. у відділ продажів надходить сигнал, коли варто зв’язуватись з найактивнішими лідами зі списку.

 

За два роки технологією скористались вже 50+ В2В компаній з США, Європи та України для різних цілей:

  • для пошуку нових клієнтів, 
  • для масштабування продажів,
  • для виходу на нові ринки в Україні та на експорт,
  • для повернення клієнтів, які пішли або відмовились, 
  • для PR активностей та відстеження їх ефективності,
  • для маркетингових досліджень та інших.

Така персоналізована комунікація “бренд персона” дає можливість вибудовувати стосунки з клієнтами та швидше здійснювати продажі складних та дорогих товарів/послуг.

Ми впевнені, що маркетинг в В2В має бути персональним.


02

На IT-Corner ми презентуємо можливості технології Person-Based Marketing для агрокомпаній.

Запрошуємо відвідати наш стенд, взяти участь у розіграші персональної рекламної кампанії для вашого бізнесу, деталі тут https://www.facebook.com/space.ua.agency/posts/463662914278351

 

Схема виставкової зали МВЦ

 

30 жовтня о 15:15 в Speaker Zone, конференц-зона в центрі експозиції IT-Corner, представник Space.ua пояснить, чому варто використовувати персоналізований маркетинг для просування і продажів  агропродуктів та поділиться кейсами агрокомпаній, котрі використовували нашу технологію.

Дослідження консалтингової компанії Accenture, у якому взяли участь 8 300 організацій з 20 галузей промисловості та з 22 країн, показало, що компанії, які впроваджують нові технології, збільшують дохід у 2 рази в порівнянні з тими, хто не використовує інноваційні рішення. 

Бажаємо вам бути в списку передових компаній, які використовують можливості сучасного світу для свого розвитку та гідно представляти Україну на світовому ринку. 

Побачимось на виставці!


Ви можете забронювати час зустрічі на виставці і наша представниця продемонструє систему та відповість на ваші запитання. 

Домовитись про зустріч   Ірина Бондар 0677540983, ib@space.ua


#person based marketing